Termék kosárba került

Kiszállítás és Termékek átvétele

  1. KISZÁLLÍTÁS ÉS TERMÉK ÁTVÉTELE

 

8.1.1 Szállítás határideje

A termékek kiszállítási határideje 2-4 munkanapon.

Kivételt képez ez alól, ha olyan terméket rendel, amelyek úgymond „RENDELHETŐ“ státusú termékek vagy olyan rendelések melyek során egy terméket Szolgáltató azonnal biztosítani nem tud, mert nem áll rendelkezésére. Ebben az esetben a várható szállítási időpontról Szolgáltató ügyfélszolgálata telefonon vagy e-mailben értesíteni fogja Önt.

 

8.1.2 Kiszállítás módja

 

A megrendelt áru átvételét az alábbi két lehetőség közül választhatja ki áruházunkban:

8.2.1. Kiszállítás futárszolgálattal

Szolgáltat köteles futárszolgálat útján az Ön által a megrendelésben kiválasztott termékeket, az azon megjelölt szállítási címre a vállalt határidőn belül eljuttatni. Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a Szolgáltató a lehető legrövidebb időn belül e-mail vagy telefon útján felveszi Önnel a kapcsolatot az újabb kiszállítási időpont egyeztetése érdekében. Amennyiben az Ön hibájából hiúsul meg az átvétel, úgy Szolgáltató a következő munkanap újra megpróbálja a kiszállítást, de ezen esetben Szolgáltató nem vállal kötelezettséget a kiszállításra vállalt határidők betartására.

  • Az adott munkanapon, a reggel 9 óráig leadott rendeléseket - amennyiben Szolgáltató raktárkészletében adott pillanatban megtalálható a termék - budapesti szállítási cím esetében, a reggel 9 órás összesítéstől számított 12-36 órán belül átadja a futárszolgálatnak, akik következő nap reggel 9 és 18 óra között végzik a kiszállítást.

  • Amennyiben Ön az adott nap reggel 9 órás összesítése után adja le megrendelését, úgy csak az azt következő munkanap reggel 9 órás időponttól számítva kezdődik meg a vállalt kiszállítási idő számítása.

Ha Ön az adott nap nem tudja átvenni a csomagját, a futárszolgálat a következő munkanap ismételten megkísérli a kézbesítést. A Szolgáltató emailben tájékoztatja Önt a csomag futárnak történő átadásáról. Ebben az esetben a csomag kézbesítésére, az értesítést követő munkanapon kerül sor. Amennyiben a szállítási idő nem tartható be, a Szolgáltató telefonon keresztül felveszi Önnel a kapcsolatot és egy mind a két fél számára megfelelő szállítási időpont egyeztetésére kerül sor. Amennyiben a 2. kiszállítás is az Ön hibájából meghiúsul és a helyszínen nem történik meg a termék átvétele, akkor 3. alkalommal a szállításra csak akkor kerül sor, ha Ön a termék vételárát átutalja (utánvétes fizetés választása esetén) a Szolgáltató 1. pontban meghatározott bankszámlaszámára. Ebben az esetben a szállítás minden költsége Önt terheli.

Ha Szolgáltató a fent vállalt szállítási időt előreláthatóan nem tudja teljesíteni (pl. egy termék nem áll rendelkezésékre a raktárában), Szolgáltató ügyfélszolgálata felveszi Önnel a kapcsolatot.

A kiszállításra vállalt határidők, kizárólag egymást követő munkanapok esetében érvényesek. Amennyiben megrendelése leadását követően hétvége, vagy ünnepnap(ok) következik, értelemszerűen a kiszállítási idő a hétvége vagy az ünnepnap(ok) hosszával meghosszabodik.

Kiszállítás esetén Ön köteles a futár jelenlétében leellenőrizni a csomagolást, annak sértetlenségét, és ha sérülést észlel (pl. elszakadt a fólia, megsérült a kartondoboz), NE vegye át a csomagot és azonnal jelezze ezt a futár felé, aki a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni és a csomagot visszaszállítani a Szolgáltatónak. A jegyzőkönyv két példányban készül és csak a kiszállítást végző futár aláírásával együtt érvényes. A sérülés miatt át nem vett csomagokról kérjük írásban e-mail útján értesítse a szolgáltatót is, amennyiben megteheti kérjük fotót is mellékeljen a sérült csomagról!

Magyar Posta szolgáltatóval kiküldött -szállítás közben megsérült- csomag átvétele esetén Önnek a sérült csomagot vissza kell vinnie a Magyar Posta helyi kirendeltségére 24 órán belül, ahol kárjegyzőkönyvet kell felvetetnie két példányban. Ehhez kérje a Jegyzőkönyv "kézbesítés után" adatlapot. Az adatlap alján kérjük X-elje be a következőt: A küldeményt XXX Ft kártérítési igénnyel átvettem. (XXX helyére a sérült csomag értékét kell beírja). A jegyzőköny egy példánya Önt illeti, melynek másolatát küldje meg részünkre a bejelentést követően e-mailben. Ügyfélszolgálatunk csak ezt köbetően tud kárigényével foglalkozni!

Amennyiben csomagja nem sérült úgy vegye azt át, majd ezt követően ellenőrizze le annak tartalmát. A csomag tartalmának leellenőrzését kérjük azonnal végezze el, ugyanis amennyiben a csomag tartalmában hiányosságot vagy sérülést talál, úgy Önnek 24 óra áll a rendelkezésére, hogy bejelentse azt a Szolgáltatónak.
Amennyiben Ön elmulasztja ellenőrizni az átvett csomag tartalmát, avagy ellenőrzi azt, de elmulasztja a hibás teljesítésről a Szolgáltatót -az átvételt követő 24 órán belül- írásban értesíteni, úgy a bekövetkező károkért a Szolgáltatót NEM terheli felelősség.

A szállításból vagy Szolgáltató hibájából eredő probléma esetén, a sérült elem cseréjét, vagy ha rossz termék lett elküldve, a megfelelő termékre történő cseréjét, Szolgáltató díjtalanul végzi.

 

FONTOS TUDNIVALÓK A KISZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATBAN

  • Ferplast termékek szállítási ideje az általánosan vállalt 2-4 napos szállítási időtől eltérhet, kérjük minden esetben egyeztessen ügyfélszolgálatunkkal!

  • 45cm hosszúság feletti fénycsövek, üvegakváriumok futárszolgálattal való kiszállítását Szolgáltató csak előzetes egyeztetést követően –felár megfizetése ellenében– vállalja, egyéb esetben az ilyen jellegű termékeket Szolgáltató telephelyén személyesen tudja átvennie, vagy egyedi szállítását ügyfélszolgálatunkon kell kérnie.

  • A feladásra szánt csomag súlya 36kg-ban maximalizált. Ez azt jelenti, hogy Ön egy kiszállításban kérhet akár két 15kgos kutyatápot, vagy két 18kgos kutyatápot, ugyanakkor egy 15kg és két 18kgos száraztápot Szolgáltató már nem egy csomagban heylez el (az európai uniós jogszabályok, a szállítómunkát végző dolgozók egészségügyi állapotának megőrzéséről szóló törvénykezése miatt, például ez vonatkozik a reptéri csomagok súlyhatárának megszabására is).Ezért a Szolgáltató fenntartja magának azon jogát, hogy az egy megrendelésben leadott, de a 36kg-ot meghaladó súlyú csomagokat az Önnel való egyeztetés után pótdíjazza. Ezen esetek általában 3 vagy több 15kgos száraztáp vagy nagymértű/nagysúlyú tófóliák, egyéb kertitavi felszerelések megrendelése esetén fordulnak elő.


8.2.2. Személyes átvétel Szolgáltató átvételi pontján

Személyes átvételre akkor van lehetőség ha a rendelése átvehető státuszba kerül. Amikor megrendelése „ÁTVEHETŐ” státuszba kerül, - melyet személyes fiókjában is láthat – Szolgáltató emailben is értesíti Önt erről. Ilyen esetben Ön a megrendelt termékeket személyesen veszi át a Szolgáltató 1186, Budapest, Besence utca 1, (Bordó épület) szám alatt található átvételi pontján. A termék átvételének legkorábbi időpontjáról a Szolgáltató telefonon vagy emailen keresztül értesíti Önt. A személyes átvételre hétfőtől-csütörtökig 10:00-16:00 között, illetve pénteken, 10:00-14:00 között van lehetőség.

Személyes átvétel esetén is kötelessége leellenőrizni a csomagolást, a terméket, annak sértetlenségét, és ha sérülést észlel (pl. elszakadt a fólia, sérült a termék, más a termék színe vagy nem azt a terméket kapta, amit megrendelt stb.), ne vegye át a terméket és jelezze ezt a Szolgáltató munkatársának, aki helyben orvosolja a problémát. Erre azért van szükség, hiszen a termék elszállítását Ön végzi saját felelősségére, saját szállítóeszközén, ezért a Szolgáltató nem vállal felelősséget az Ön által végzett szállításból eredő sérülések, törések tekintetében. A szállítólevél átvételével a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik.

 

8.3 Kiszállítás díja
 


KISZÁLLÍTÁS DÍJA GLS HÁZHOZSZÁLLÍTÁSSAL


Budapesti és vidéki szállítási díjak egységesen (32kg csomagsúlyig):

0-20.989 Ft értékű termékcsomag megrendelése esetén: 1490 Ft

20.990-100.000 Ft értékű termékcsomag megrendelése esetén: 0 Ft




KISZÁLLÍTÁS DÍJA GLS CSOMAGPONTRA


Budapesti és vidéki szállítási díjak egységesen (18kg csomagsúlyig):

0-15.989 Ft értékű termékcsomag megrendelése esetén: 1290 Ft

15.990-100.000 Ft értékű termékcsomag megrendelése esetén: 0 Ft




KISZÁLLÍTÁS DÍJA POSTACSOMAG HÁZHOZSZÁLLÍTÁSSAL (POSTÁN MARADÁS OPCIÓVAL)


Budapesti és vidéki szállítási díjak egységesen (18kg(!) csomagsúlyig):

0-20.989 Ft értékű termékcsomag megrendelése esetén: 1490 Ft

20.990-100.000 Ft értékű termékcsomag megrendelése esetén: 0 Ft





KISZÁLLÍTÁS DÍJA POSTAPONTRA ÉS POSTA CSOMAGAUTOMATÁBA


Budapesti és vidéki szállítási díjak egységesen (18kg(!) csomagsúlyig):

0-15.989 Ft értékű termékcsomag megrendelése esetén: 1290 Ft

15.990-100.000 Ft értékű termékcsomag megrendelése esetén:  0 Ft




TÖRÉKENY ÁRÚ KISZÁLLÍTÁS DÍJA MAGYAR POSTÁVAL


Budapesti és vidéki szállítási díjak egységesen (30kg csomagsúlyig, a renelés összegétől függetlenül):

A MEGNÖVEKEDETT REKLAMÁCIÓK SZÁMA MIATT SZÜNETEL

Törékeny árú vásárlása esetén, minden esetben érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon, hogy az adott termék szállítható-e (pl. 45cm vagy hosszabb fénycsövek kiszállítását nem vállalja a futárszolgálat).

 

Bejelentkezés
Kérjük adja meg a jelszavát
Elfelejtette jelszavát?
Regisztráció

Új felhasználó vagy?

Menü
Termék kategóriák
Információk
Egyéb